måndag 31 augusti 2009

Middag i Skölsta

Igår var vi på middag hos S mamma och hennes kille. Dom bor i ett hus 10 minuter utanför stan som dom byggt från grunden, huset är helt underbart! Dom är båda väldigt intresserade av inredning och design och för mig och min nyinköpta systemkamera var det en dröm! Jag sprang runt och fotade allt och inget. Delar med mig av några av bilderna nedan.

Middagen vi fick var även den helt underbar! 4 sorters kött, potatis, rotfrukter, sallad och flera olika såser. Till efterrätt blev det blåbärspaj och vaniljsås! (Fotade dock inte den...)

Vita rosor som stod på bordet


Kristallampa i vardagsrummet


Blommor i köksfönstret


Blommor i köksfönstret


Bokstäver på en hylla i hallen/köket


Bokstäver på en hylla i hallen/köket


Vatten i så fina gammeldags flaskor


Smycken som inredningsdetalj i ett skåp


Skor och klocka som inredningsdetaljer

Torkade blommor i glasskål

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för igår. Det var så otroligt mysigt att få ha Damien så länge och han är helt underbar så otroligt snäll.

    Kanon bra bilder.
    Jag känner mig hedrad, men så var det en duktig fotograf.

    SvaraRadera
  2. Vad fint dom har det! Lite shabby chic stil, älskar det.... Kameran verkar fungera jättebra :-) Hoppas du är mycket nöjd. Många kramar till fotografen ;-)

    SvaraRadera