tisdag 10 november 2009

Tisdagstema - Självporträtt

Förra veckan missade jag att lägga upp ett tisdagstema & när jag såg veckans tema "Självporträtt" tänkte jag nästan hoppa över det... ;-)

Men sen valde jag att sätta igång & försöka ta något porträtt som visar "en vanlig sida" av mig.

Blev dessa två bilder.


Jag bakom kameran. En ganska vanlig syn nu för tiden...


Jag ligger & chillar i soffan. Även det en vanlig syn ;-)


Vill du se andra bidrag på veckans tisdagstema så gör du det här.

5 kommentarer:

  1. Klockrent, det är ju oftast så man ser ut, jag menar kameran framför fejjan..........=)

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfekt dag:) Med lagom mycket att göra

    SvaraRadera
  3. Ja, det var väl ungefär som jag gjorde - men jag kände mig ruskigt mogen när jag tog bort kameran...

    SvaraRadera
  4. Vi som är fotonördar gillar ju oftast att vara bakom kameran så oxså du.. soffan.. ja där kan man gosa sig:-)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är ju väldigt svårt att ta självporträtt med den stora tunga systemkameran...men med den lilla digitala går det lätt som en plätt.
    Jag önskar att jag fick chilla i soffan jag också, men här hemma ska det tvättas, strykas och lagas mat...knappt någon vila alls:(

    SvaraRadera