onsdag 3 mars 2010

Blandade kort



Det har blivit en dålig vana att det blir lång tid mellan mina inlägg här vilket jag tycker är tråkigt... Jag försöker ändra på mig :)

Hur som helst har jag som vanligt pysslat en del på senaste tiden & använt mig av mina nya stämplat samt mina nya cateye fluid chalk stämpeldynor. Helt underbara stämpeldynor måste jag säga! (bilderna är tagna från nätet & visar inte hur fina färgerna är i verkligheten ;)





Colorbox "Silks 'n Satins"




Colorbox "rain forest"



Korten jag gjort ser ni här. Samtliga stämplar är från märket Fancy pants & heter "Fresh mod"

Ett dubbelvikt kort med tre blommor stämplade med färgen quicksilver. Blå band knutna runt "själkarna".


Närbild på blommorna som sitter i olika nivåer med hjälp av "klisterkuddar".



Dubbelvikt kort med grå bas. På det turkosa pappret har jag stämplat med färgen "ruby satin". Bling med små pärlor i turkost & chockrosa.



Dubbelvikt kort i vitt samt glansigt/glittrigt papper i beige/lila ton. Det senapsgula pappret har jag stämplat med en bronzefärg.


Närbild på kortet.



Samma blomma som ovan fast i "apple gren" Bling i rosa, vitt & grönt.


Ett födelsedagskort i brunt, senapsgult & turkost. Färger jag tycker passar jätte bra ihop. Bling i turkost.



Enkelvikt kort i senapsgult. På det vita pappret har jag stämplat själv med färgen "ruby satin"
sen har jag klippt ut en 0,5 cm rand av ett lilarandigt papper.



Samma blomma igen i olika storlekar samt en annan mindre blomma. Senapsgula & turkosa färger igen & stämplat med bronzefärg. Satinband i guld mellan papprena.



Närbild på kortet, även här står blommorna ut i olika nivåer med hjälp av klisterkuddar.



Ett kort med supersöta stämplar från "Doodle factory" som jag färlagt med tuschpennor.



Närbild på filuren :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar