söndag 25 april 2010

Mitt nya "vill ha-behov"

Nu på senaste har jag börjat färglägga en del stämpelmotiv på mina kort som jag gör. Jag färglägger ju även annat som jag ritar & har nu kollat lite på pennor & hittat några jag vill ha. Dom heter Tombows & finns i 96 färger.

Dom verkar hur nice som helst! Dom har två tippar; en smal & en borstlik & man kan måla med vatten på färgerna för att få fler nyanser på dom.

Jag har kollat lite priser & beställer man i Sverige så är det tre gånger dyrare än i USA så blir det till att beställa så blir det från USA :)

Dom har verkligen satt ett "vill ha-behov" i mitt huvud nu... Tänk; 96 pennor i sååå många olika nyanser *Mmmm... Vill ha...*


Paket med 96 olika tombow pennor.


Närbild på en av de lila pennorna med en smal & en penseltipp.

1 kommentar:

  1. åh, jag älskar mina TB.. dock behöver man faktiskt inte alla färgerna, då måååånga av dem är nästan likadana i nyansen.. ;) kolla in den här sidan: http://motivet.com/blog/?p=93
    det är den mest verklighetstrogna och man ser verkligen hur färgerna blir.. :)

    SvaraRadera