lördag 25 september 2010

De första julkorten.

Nu när vädret har börjat bli lite mörkt & ruggigt har min pyssellust ökat lite (även om tiden fortfarande inte riktigt räcker till)

Nu på senaste har det blivit några julkort gjorda som jag tänkte dela med mig av.
På dessa kort har jag använt Inkido stämplar som jag köpte på rean förra året :)

Jag längtar tills mina stämplar från Doodle Factory kommer, då ska jag göra en massa roliga & färgglada kort :D


Ett julkort i bruna färger.
Mörkbrun cardstock, prickigt mönsterpapper, wellpapp för att ge struktur, en rosett i organzaband, lite gamla knappar samt två stämplar från Inkido. (en med texten till "stilla natt" & en rund stämpel med text+datum)


Detalj på den ena stämpeln.



Detalj på knapparna.



Ännu ett julkort i bruna färger.
Mörkbrun cardstock som bas, wellpapp, guldigt strukturerat papper, en stämpel från inkido med massa julord.



Närbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar