fredag 2 oktober 2009

Har hottat upp kaffefilter förpackningen!

Ett tag nu har jag funderat på att köpa ett ställ för mina kaffefilter, men sen har jag aldrig gjort det för att det har känts som en såååå tråkig utgift. Men jag har ju alltid förpackningen framme och tycker själva förpackningen är så tråkig så nu bestämde jag mig för att göra någonting åt det.

Jag ändrade/förminskade höjden på förpackningen lite och satt sen på ett grönt papper runt hela. Därefter blev det lite spets runt om och sen satte jag fast chipboard bokstäver och skrev "Kaffe paus" på förpackningen.


Så här tråkig såg förpackningen ut innan
(glömde att fota så jag fick sno en bild på nätet)



Förpackningen brevid vår superfina kaffeburk.


En bild från sidan (i lite dåligt ljus)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar