onsdag 14 oktober 2009

Tisdagstema - Texturer/mönstrat


Veckans tisdagstema är texturer/mönstrat. Jag hade lite svårt att välja vad jag skulle fota denna gång. Jag hade en massa gamla fina bilder på träd förut men min dator kraschade ju förut och då försvann alla senaste bilderna jag tagit... Hade inte tagit backup på nästan en månad... Suck!

Hur som helst blev mitt val en av våra vaser med torkade blommor som brukar vara ett favorit motiv. Det är så många olika blommor och i olika färger så det är kul att fota för resultatet kan bli så annorlunda från gången innan.

Här är i alla fall mitt bidrag.





Fler bidrag på veckans tisdagstema hittar ni här.

3 kommentarer:

  1. Fina närbilder. Härligt krulligt mönster.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Bra val av motiv.
    Den gör sig otroligt bra på foto.

    Kram

    SvaraRadera