tisdag 29 december 2009

Tisdagstema - 2009

Veckans tisdagstema är 2009 & jag kände på direkten att jag visste hur jag ville gestalta detta! Det ville jag göra med den största händelsen i år & förmodligen den största händelsen i mitt liv; Damiens födsel. Det blev även så att jag tog med min graviditet & D's första tid i livet.

Jag började kolla efter lite foton & hittade en del som gestaltar året & foton som jag tycker om...


Jag i början av graviditeten, kring vecka 13


Jag i slutet av graviditeten, kring vecka 38.


Damien alldeles nyfödd. *tänk vad tiden går snabbt*


Sååå liten & hjälplös & otroligt älskvärd!



Jag & D myser tillsammans...



S bär omkring på D.


Mera mys när D somnat i min famn.


Ett råd; se till att njuta av tiden när man bara kan sitta så här, den försvinner snabbt & sen är det mycket rörelser hit & dit :)


Jag ville även ha med ett foto på D & min bror. Detta då min bror flyttat till Australien där han bor med sin fru. Han han dock träffa D innan han åkte dit vilket betyder oerhört mycket för mig!


D döps.


Första farsdag.



D dyker med simskolan vi gick på.


D sitter vid matbordet.



På julafton halvt påklädd en outfit D fått av sin morbror John.


Vår lilla familj när vi firade julafton.


Fler bidrag på veckans tisdagstema hittar du HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar