onsdag 16 september 2009

Omgjord telåda

När jag surfade runt på nätet hittade jag en supersöt idé. Det var att "klä" en telåda och göra egna etiketter till tepåsarna. Jag har gjort en telåda som jag ville visa. Blev inte helt nöjd med den men, men...

Upptäckte nu att jag inte fotat insidan och orkar inte göra det nu... Kan säga att den är uppdelad i 4 delar med 4 olika tesorter. Jag har gjort egna "etiketter" där det står: "Harmoni", "Vänskap", "Kärlek" och "Glädje".

Sen har jag även gjort lite andra saker men det är födelsedagssaker som jag inte vill lägga upp ännu...Man vill ju inte att födelsedagsbarnen ser vad det är :-)


Telådan uppifrån


Närbild på detaljerna


Telådan från sidan med citat om te.


Telådan från ytterligare en sida med ett annat citat om te.


Telådan från sidan (den motsatta sidan ser likadan ut fast med en blå blomma)

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är Saga. Vad ska detta sluta.....

    Kram

    SvaraRadera