tisdag 8 september 2009

Tisdagstema

När jag var på banken hos min "bankman" eller vad man nu kallar det så fick jag ett kul tips. Jag fick både hennes bloggadress, jätte kul att läsa! Men sen fick jag även tips om en site med ett kul koncept. Siten är www.tisdagstema.se

Varje tisdag lägger dom upp ett tema som man själv får välja att tolka på sitt eget sätt. Detta i form av ett fotografi. För mig och min nya systemkamera kändes detta som ett jätte kul koncept!

Veckans tema är vänskap. Jag kom spontant på massa fina bilder jag har på mig och nära vänner. Sen kom jag på att fotot måste vara taget av en själv så det funkade ju inte... Sen tänkte jag på andra fina bilder men de flesta som kom upp spontant kom jag sen på att S hade tagit hehe.

Det blev hur som helst ett foto på Damien och hans första kompis David när dom umgås med varandra :- )

Damien och David chillar med varandra.
(David till vänster, Damien till höger)




1 kommentar:

  1. Tjusiga grabbar - ser ut som att de grundar sin livslånga vänskap! Fint tisdagstema... Kramar från bankkvinnan

    SvaraRadera