söndag 22 augusti 2010

Älskade knappar!

När jag gör kort älskar jag att använda knappar. På senaste tiden har mina knappar börjat sina & alla favoritfärger har börjat ta slut... Jag gick & kollade på stan men blev chockad när jag såg priset. Knapparna kostade från 3-4 kr upp till 25 kr/st!! Alldeles för mycket enligt mig! Hur som helst frågade jag min mormor & morfar om dom hade några knappar & idag när jag kom hem stod det en kasse utanför dörren. Jag öppnade förpackningarna som låg i kassen & hittade en MASSA knappar i olika storlek & färger. Helt underbart! Tack mormor & morfar, ni är underbara! :)



Här ser ni lite av alla knappar :)


Jag sorterade upp knapparna (stora & små) & la dom i dessa burkar + en till burk som jag hittade sen men inte orkade fota...



& inte nog med det, en del av knapparna låg i denna underbara plåtburk! Känns lite som julafton :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar