lördag 6 februari 2010

Alstrad O'boy burk

Förut alstrade jag vår o'boy burk dock var jag inte nöjd med resultatet så nu gjorde jag om det :)

Jag använde mig av ett tunnare mönstrat papper som jag köpt på tradera för länge sen. Sen använde jag cardstock i en brun/grå färg. Mellan de två papprena satte jag på ett sidenband i off-white & på det brun/gråa pappret satte jag på chipboard bokstäver i en grön färg med lite glitter på. På sidorna av burken fäste jag tre pärlor på vardera sida av burken.

Denna gång blev jag väldigt nöjd med resultatet! Det enda jag inte gillar är locket som inte passar till dock har jag inte kommit på hur jag skulle kunna göra med det... Några tips?

Burken framifrån.


Pärlorna jag satte på sidorna.


Chipboard bokstäverna.


Det färdiga resultatet (& det miss anpassade locket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar