lördag 6 februari 2010

Ny kortbeställning

Tidigare i veckan fick jag en kortbeställning på 10 kort. Det skulle vara lite blandade kort; några födelsedagskort & sen bara lite "allmänna" kort utan något direkt tema.

Här ser ni korten jag gjorde... Som vanligt så kan färgerna bli lite missvisande när jag fotar. Tråkigt men ingenting som jag kan göra nått åt...

Jag hoppas att beställaren blir nöjd!

Ett dubbelvikt kort i färgerna gult, guld & grå/lila. Sidenband i guld.



Dubbelvikt kort som liknar ovanstående kort, dock lite mer simpelt än. I färgerna gult, turkos/blå & brun.


Ett enkelt kort med färdig text på. Här skriver man bara på sitt/sina namn.



Dubbelvikt kort i turkost & grått. Detta blev mitt favorit kort :)



Ännu ett enkelt kort med färdig text på i grå/bruna färger


Ett dubbelvikt kort i lila & grå färger. Ros i mörklila.


Ett dubbelvikt kort med sidenband som man öppnar.


Ett dubbelvikt blommigt kort (nog det jag tycker minst om)



Ett kort i lila, gröna & guldiga nyanser. Pärlor i chockrosa (färgen syns inte alls bra på bilden)



Ett dubbelvikt kort i brun/gula färger. Pärlor i guld/gul färg samt ett paket som står ut en bit från kortet.



På baksidorna av korten har jag satt en stämpel där det står "Kortet är gjort för hand med en stor portion kärlek". Runt stämpeln har jag en bakgrund som matchar kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar