torsdag 4 februari 2010

Väntar otåligt på min beställning...

Jag gjorde nyss en beställning på lite pysselprylar från Magdas Scrapbooking så nu väntar jag otåligt på min beställning ;)

Jag beställde en massa bokstäver & siffror (stickers & thickers) i olika material, lite stämplar & lite små rosor *njuter av bara tanken på allt pyssel jag kan göra*

Det står att dom skickar sakerna inom 3 dagar... Hatar att vänta... Sen är det ju helg snart också så då tar det ju ännu längre tid. Suck! *Tålamod är inte direkt min bästa vän*

Sen om man beställde för mer än 600 kr (vilket jag gjorde :P) så skulle man få extra saker för minst 10 % av beställningen :D Jag vet ett försäljningsknep men det går jag självklart på. Hehe

Här är lite av de sakerna jag beställde *dregglar nästan ;)*

Chipboard bokstäver (även siffror får man)


Rosor i färgen "butterscotch"


Clearstamps . Massa snygga! :)



Massa bokstäver i olika färger.


Sen är det lite mer bokstäver & så men jag orkar inte lägga upp bilder på allt. Ni får helt enkelt se när det används i mitt kortmakeri istället :)

1 kommentar: