fredag 28 maj 2010

Inspirationsutmaning

Denna månad är det inte många utmaningar jag hunnit va med på, lite trist men jag har ändå pysslat en massa :D

En utmaning som jag valt att vara med på är en inspirationsutmaning på denna blogg.

Man skulle inspireras av någon eller fler av följande bilder:











MITT BIDRAG

Som bas har jag använt ett aprikosfärgat cardstock samt ett cardstock i en riktigt mörkbrun chokladig färg (som är super snygg!) Jag har använt mig av Storytellers bokstäver & skrivit "på dopdagen". Jag valde även att klippa ut en tjej från ett mönsterpapper samt använda ett prickigt organzaband i vitt.

Jag inspirerades av prickarna på den första bilden, hela barntemat på den andra bilden samt den aprikosa färgen på den sista bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar